"78 yıl önce Şişli’de başlayan, bugün dünyanın 65 ülkesinde devam eden bir hikaye.."

Dünyanın beş kıtasında 65’ten fazla ülkede tüketicilerinin hayatına erişilebilir fiyatlarla konfor katan Derby’nin hikayesi, İkinci Dünya Savaşı’nın ilk yılı 1940’ta, İstanbul’un henüz yeni gelişen uzak bir semtinde, Türkiye’nin kauçuk ayakkabı ve çizme üreticisi olarak, Şişli’de başladı.

Türkiye ve Dünyada Derby

“Tüketicilerine daha rahat ve pürüzsüz tıraş deneyiminin yanında tıraşta cazip fiyatlar da sunan Derby, Türkiye’de çok daha fazla erkeği tıraşa ve bakımlı olmaya teşvik ediyor.

Yaygınlığı, erişilebilir fiyatları ile GFK 2017 Tüketici Araştırmasına göre Derby’i Türkiye’de her 10 kişiden 9’u biliyor. Bilinirliği en yüksek markalardan olan Derby, dünyaya da kendini tanıtıyor.”

Günümüz Derby Dünyası

1940 yılından bu yana üretim sürekliliği, tıraş bıçağı üretiminde 45 yıllık tecrübesi, dünya standartlarında bıçak teknoloji ve üretim prosesleri, Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası olması, beş kıtada global deneyimi, yüksek performans ve kalitesi, geniş ürün aralığı ve erişilebilir fiyatları ile Derby günümüzde rakamlara da yansıyan bu gücünü, Türkiye’den dünyaya taşıyor. Bu yaklaşım tüketicilerde de karşılığını buluyor. Derby, pürüzsüz sinekkaydı tıraşı cazip fiyatlarla almayı isteyen tüketicilerin tercih ettiği tıraş bıçaklarının önde gelen markalarından olarak yükseliyor. Tıraş bıçaklarında kullanılan yüksek kaliteli çelik, dünyanın lider çelik üreticilerinden tedarik ediliyor. Derby mühendisleri Avrupa menşeli kalıp ve montaj makinelerinde, yeni bıçak teknoloji ve üretim proseslerinin uygulanmasıyla çeliği işleyerek bıçakları şekillendiriyorlar.